Mini Dizi Tadında Klip :)

bu klibi çok ama çok uzun zman önce izlemiştim .kardeşlerimle bu ne klip mi dizi mi diye iddalaştık bile  sanırım sadece bir klip olduğunda karar kılmıştık .o kadar zaman geçmiş hatırlamıyorum .

yalnız hikaye çok ama çok güzel bence izleyin  ,komik ve eğlenceli 🙂

Mini Dizi Tadında Klip :)” üzerine 4 düşünce

  1. Ahaha, çok şekermiş hakkaten 🙂 Yalnız kız tam bir mal 😀 Olsun, sevimli bir mal (ki biz böylelerine maybaş diyoruz; hem sevimli hem de sakar manasında 😀 )

    Ayrıca oğlanın annesinin Kim Sam Soon’un annesini canlandıran bayan olması hoşuma gitti. Ben genellikle kliplerde pek kimseyi tanıyamam; bu sefer tanıdım, mutlu oldum 🙂

    • aslında normal de böyle sakar kızların adamları tavlaması ihtimali yoktur.gıcık olurum gerçek dışı ,abartılı romantizm yalanlarına ama burda kız çok şeker 🙂 bu klibi ayrı tutuyorum yoksa nerde zengin patron sakar çalışana gönül verecek 🙂

  2. işte yine saf bir kore kızı ve işte yine büyük bir aşk. Sanırım Kore erkeklerinin fetiştlik noktası bu sakarlık. Ya da çok iyi olması lazım hanım kızımızın. Baksana kar kış demeden yardım ediyor insanlara. Ah bende yok ki o yürek =/
    Başroldeki abizim kim yahu pek bir tatlı imiş ^^’

    • sanırım şu fetişlik olayında haklısın 🙂 nerde bizde o yürek şahsen bende sıcak evimde oturmayı tercih edenlerdenim:)başroldeki elaman eru şarkıyı o söylüyor .başka klipleride var ama bu şarkının adı wintering … bilgiyi de verdim gitti 🙂

Bir Yanıt Bırakın

