DAMON & DEAN

Yakışıklı serserilerin dayanılmaz çekiciliği 🙂

kadınlar neden böyle adamlara tutlur bende bunu bilmiyorum 🙂

alacakaranlık olayından nefret etsemde şu damon yüzünden vampir günlüklerini izliyorum .tek başına izlettiriyor diziyi ,bir de heyacan falan yapıyorlar üstelik kitaplarını okumama rağmen dizi ile kitap  o kadar farklı ki şimdi ne yapacaklar diye takip ediyorum .

gelelim süpernatural’a orda da dean var yeni başladım ilk sezondayım daha ama başlama sebebim bu eleman .bir kaç bölüm izlemiştim karışık sezonlardan sonra şunu bir baştan izleyeyim dedim ee şimdi zaman da var 🙂 başladım izlemey bakalım bitirebilir miyim ?

bu sıralar bu iki diziyi izleyince aklıma geldi şöyle ortak bir bölüm çekseler ne güzel olur dimi ? mistic fall a giden dean ve sam ,damon ve stefanla karşılaşsa olmaz mı ? iki doğaüstü dizi birleşse bir kaç bölüm fena olmazdı.

hem dean hem damon ı izlerdim ne yapayım ikisinden de vazgeçemiyorum 🙂 amma deli fikirlerim var 🙂

DAMON & DEAN” üzerine 10 düşünce

  1. Yakışlıklı serseri tiplere bayılırız çünkü uğraşacak yakışıklı oyuncaklarımız olmuş olur. Adamı çözmeyi isteriz, genellikle kıvrak zekaya sahip oldukları için hiç sıkılmayız yanlarında, arada da tartışmalar ile ilişki hep sıcak kalır.
    Onlardan tepki zor geldiğinden küçük hareketlerde mutlu oluruz. Heran kaybedekmişiz hissi uyandırdıklarından daha çok bağlanırız. Herşeyin farkında olsakta onlara aşık olmak, onlarla olmak heyecan verdiğinden cesaret istediğinden vazgeçilmezlerimiz olurlar.
    Hele içlerindeki küçük oğlanı gördüysek tamam işte orda ipin ucu kaçar gider.

    Dean’e ithaf ediyorum 😀

    • wowwwwwwww sermin ne de güzel anlatmışsın ben sadece yakışık oldukları için seviyorum ha bide biraz tehlikeli tipler öyle sıradan ,normal değil .dürüst olmak gerekirse böyle bir analiz beklmiyordum çok hoş olmuş 🙂
      deanın da damonın da iyi çocuk halleri yok ben onu seviyorum sanırım 🙂

  2. Daha başlarındasın dizinin ondan öyle diyorsun. arada izlediğin bölümlerde de denk gelmemiş heralde. Dean felaket bir karakterdir, göz yaşlarını gizlemeyen, serseri ama duygusal bir insandır. İlerleyen bölümlerde daha iyi anlayacaksın.

    Vallahi tekrar yazdığımı okuyunca bende dedim neler demişim diye :D:D İş Dean’e gelince böyle oluyor tutamıyorum kendimi :D:D

    • evet ben daha başlardayım sen böyle anlatınca daha bir izleyesim geldi ama videoları bulmakta sorun yaşıyorum .madem böyle dean hayranısın merakla izleyeceğim dean karakterini zaten görüntüsü gönlüme taht kurdu bile 🙂

  3. Dean fan girl (Deannnnnn :P) olarak hemen konuya damlıyorum. Dean benim tımamm mııığğğğ 😀
    canım SuperNatural’a başlamana çok ama çok sevindim. Hele baştan başladın ya bulduğum yerde öpesim var seni.
    Dean’e aşık olacaksın eminim. Ama işte adam sahipli be güzelim 😛
    Dean var ya öf bak konuşamıyorum. O kadar çok öyle çok seviyorum ki yazmıyorum ya. Yazamam kiiiiii ^^’
    izle de gel kaynatalım. Bıkmadan konuşabilirim ^^’

    • wowwwwww diyorum madem bu kadar fanısın sana kalsın cnm , sahibi olana el atmayayım ama bir itirafda bulunayım eleman daha ilk sezondan gönlümü çaldı .duygusal bir karaktermiş ki ben öle sanmıyordum .
      ben bir şeyi ortadan izlemeyi sevmem bir şeye başlayacaksam başından başlamalıyım ,hiç bir detayı kaçırmadan .
      dizi hakkında konuşmayı çok isterim zaten herkes izledi ben geride kaldım falan diyordum ama neyse muhabettini yapacak birisi çıktı 🙂 dizide ki tek favorim dean şuan bir onun için izliyorum ilk sezonu bitirdim bile 🙂

  4. oyyş diyorum deeaaaaaaaan diyorum başka da bişey demiyorum!
    allahım o nası bi yakışıklılıktır, nasıl bir serseriliktir, nasıl sevimliliktir, nasıl bir kendini sevdiriştir yarabbiiim ölürüm ben sanaaa
    (kendime gelmeliyim yeni nesil ergenler gibi oldum iğrenç. ama söz konusu dean olunca hiç birimiz dozunda davranamıyoruz ki anacım napalım)
    damon konusuna gelince ben vampire diaries’te stefan’cıyım valla
    çok tatlı yakışıklı ii çocuk ama napalım tarzı bana uyan o bu dizide.. kısa saç daha bi seviyorum ben erkekte ztn sanırm.. fizik desen adam taş ztn ee taş olmayan vampir mi var o ayrı konu
    ama kaçayım artık yeter ağzımın suyunu toplayıp gidiyorum 😛

    • bol bol uğra yine beklerim 🙂 dean beni de yeni yetme ergenler gibi konuşturuyor.ne yapalım böyle güzelliğe hiç birimiz dayanamıyoruz..
      damon konusuna gelirsek ben stefanı sevmiyorum.kitaptan kaynaklanıyor belkide bu hikayenin başında kötü karakteri stefan ,damonı bu işlere bulaştıran da o ama nedense damon hep kötü oluyor.stefan yapınca kimse ses çıkarmıyor.haksızlık bu .hem damon çok yakışıklı o ses o bakış off offf 🙂

Bir Cevap Yazın

