PRESTİJ …Kim istemez ki?

Tekrar izlediğim filmlerin sayısı azdır . Bu filmi iki kez izledim ve ikincisi birincisinden daha zevkli geldi .öncelikle dolambaçlı filmleri seviyorum .neyin ne olduğunu tahmin ederek gidiyoruz ,merak içersinde ve sıkılmadan akıl yürüterek .süprizli finaller ise en sevdiklerimdir bu nedenle bu filmi çok sevdim .

iki sihirbaz var daima rekabet halinde film ilerledikçe taşlar yerine oturuyor .sihirbaz gösterilerine ve hilelerine tanık oluyoruz .

filmin başında siz gerçeği  öğrenmek istemiyorsunuz.siz kandırılmak istiyorsunuz diyor işte bu ilk cümle ile kalbim çaldı.

hile öğrenildikten sonra asla şaşırtıcı ve ilginç gelmiyor ,artık  o bir hiç .

birbirini alt etmeye çalışan sihirbazlarımız ,aileleri ve en önemlsii merak ettiğimiz sırları ile bu film kesinlikle izlenilmesi gereken bir film .spolier vermek istemiyorum .izleyin ,izleyin diyerek son derece ısrarlı davranıyorum:)

PRESTİJ …Kim istemez ki?” üzerine 2 düşünce

  1. peh ne filmdi be. Benimde acilen tekrar etmem lazım. Zaten karışıktı bir de üstüne zaman girince iyice unuttum.
    İlizyonisti de izlemek isitoyrum tekrar. Onun tadı da apayrıydı.

Bir Cevap Yazın

