Kolera Günlerinde Aşk

Bu filmi daha yeni izledim bu yüzden biraz bahsetmek istiyorum.

daha doğrusu filmi pek anlatmak istemiyorum ben filmde ki o şarkılardan bahsetmek istiyorum .

bazen filmleri izlediğimde müziklere öylesine kapılıyorum ki sonrasında uzun zaman o müzikleri arayıp buluyorum .neyse bu sefer bulması kolay oldu .

film bir kitap uyarlamsı tabi ki koca bir kitabı kısa bir filme uyarlmak kolay olmamıştır .kitabı okumadım ama filmin eksik kaldığını düşündüğüm oldu .

bu film ile ilgili tarşıcak çok şey var ama bunu yazmak uzun olur .

bu sefer hiç bir yorum yapmıyorum 🙂

 o güzel müzikleri yayınlıyorum yeterli olur sanırım 🙂

 

Bir Yanıt Bırakın

