Bu Bir Mim Başlangıcıdır…..

hadi hayırlı uğurlu olsun dıt dı dııd  dıt

mim ‘in konusu uzak doğu dizilerinde en sevdiğiniz replikleri yazmak .

kolay gibi görünsede zormuş hatırlamak .bu yüzden sayı sınırı yok .

gelelim benim mim ‘e

düşlerimin prensinden

chae kyung: bu saraydan gideceğim.kararımı hanedan büyüklerine nasıl açıklayacağımı bilemiyordum.sürgün gündeme gelince işim kolaylaşıverdi.
yull: yani sen benimle mi geleceksin?

chae kyung :burdan gidişimin seninle en ufak bir ilgisi bile yok.dışarı adımımı attıktan sonra seni bir daha görmeyeceğim.senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok mutluyum yull goon.ama ben kalbimi sana veremedim.daha fazla çevrende bulunmamın hiçbir anlamı yok…bir keresinde shin,herkesin bir devri vardır ve yıldızlar gibi parıldar,demişti.bu süre insanlar için 25 milyon yılmış.25 milyon yıl…bu sürenin sonuna gelindiğinde parıltılar kaybolur ve herşey eski haline dönermiş.o zaman eski tanıdıklarımızla yeniden karşılaşırmışız.yull goon,eğer seninle 25 milyon yıl sonra bir yerlerde karşılaşırsak,beni sakın tanıma olur mu?yanımdan geçip git!başını çevirip yürü!çünkü ben de öyle yapacağım.

yull gon: peki ama neden?chae kyung: çünkü şimdi shin’in yanından ayrılıyorum.ama 25 milyon yıl sonra onun yanında olacağım.

yull: ama ben seni bekliyor olacağım.

chae kyung: lütfen bekleme!

yull: neden ben değilim kalbimin her köşesi seninle dolu neden beni seçmedin?

bof ‘tan

Goojunpyo ile jandi konuşmaktadır.goojunpyo ya babası her doğum gününde bir kart yollar ve bir de teleskop gönderiri birlikte yıldızlara bakmaya gideceklerini söyler ama hiçbir zaman gerçekleştrimez.

goojunpyo: ne yapmak istediğimi biliyor musun ?

Jandi: oğlunla yıldızlara bakmak mı?

Goojunpyo: Hayır ne kadar basit  düşünüyorsun ,tutamayacağım sözler vermemek .

goong ‘dan yull un repliklerini ne sevmişim ben …

düşlerimin prensinde yul banyoda şu sözü söylüyordu ..
imkansızı istedim seni düşündükte içim acıyor ve hala bir aptal gibi senin için ağlıyorum

YuL GooN: Ben Yüreğimi Kayebettim, Artık O Benden Çok Uzakta , Yüreğim Benden Gitti

Düşlerimin Prensi(Yul)
-Sadece yakın olmak istemiştim ama bu bile aslında bana çok uzak bir istekmiş…

seni ruhumun tüm derinliği ile seviyorum .uzaktan izlemek zorunda kaldığım sevgili sana sevgimi nasıl anlatsam .. (goong yul goon  )

shin tavan arasındayken ”bana böyle bir durumda kimse ne yapacağımı öğretmemişti”demişti  

sang doo lest go to school : çatıda biri intihar etmek üzeredir–
sang doo-neden intihar ediyo
öğrenci-4. sıraya düştü
sang doo-kaçıncı sıradaydı
öğrenci-2. sıradaydı
sang doo-intihar etmekte çok haklı öl sen öl

bu da çok komik 🙂

sıra geldi mim’i postalamaya

bu mim LEE,ZEBZEYRA vehikaruivy ‘ye gitsin 🙂

Bu Bir Mim Başlangıcıdır…..” üzerine 8 düşünce

  1. Aaaaahhh, zor bir mim’miş buu, hatırlamak için tekrar açıp izlemem gerekecek 😀 😀 Ama senin yazdığın repliklere bayıldım. BOF’taki benim de favorilerimdendi.

    En kısa zamanda yapiciim dostum 😉

    • merakla bekliyorum dostum ama gerçekten zormuş ben bunları çok sevdiğimden unutmadım ,biraz da yardım aldım hatırlamak için oysa ne diziler ne replikler vardı daha anımsamadığım ,sana kolay gelsin 🙂

  2. Ben de en kısa zamanda yazacağım o zaman 🙂
    Görmemişim bu mim’i, aklımda bir tane sahne var, bir tane daha düşüneceğim.
    İyi oldu bu aralar ne yazsam diyordum 🙂
    ^^

  3. Geri bildirim: My Favourite Quotes | Hikaruivy'nin renkli dünyası :)

  4. Geri bildirim: Mim, en sevdiğim dizi replikleri « Bunu Sevdim

  5. Geri bildirim: So Ji Sub – Biyografi: 4 Bölüm (MİM) « Kaktus Çiçeği

Bir Yanıt Bırakın

