10 Things I Hate About You …

Romantik komediden devam edelim .bu filmi sevmiştim .hele çocuğun söylediği cant take my eyes of you şarkısnı daha çok sevdim .

filmimizde iki kız kardeş var .büyük olan okulda ucube gibi karşılanırken küçük olan en gözdesi .babalarının koyduğu bir kural var eğer büyük kız erkek arkadaş bulmazsa küçüğü de kimseyle çıkamayacak .ama büyük kızın o taraflarda bezi yoktur ve küçük buna acayip sinir olmaktadır.

bir gün okula yeni gelen öğrenci küçük kıza tutulur ve onunla çkmak için büyük kıza birini ayarlamaya karar verir. arkadaşlar planlar yaparlar .kime gitseler red cevabı alınca okulun belalı tipine giderler .

sonrasında bir dizi olay olur ,hem komik hem romantik bir hikaye izlemek isterseniz buyrun 🙂

 

10 Things I Hate About You …” üzerine 5 düşünce

  1. kızımız Dexter’ın son sezon süprizi Lumen. Son bölümde beni delirtsede sezon boyu sıcak bir ilişki doğdu aramızda. Bu filmi de bilmiyordum eski sanırım.
    sağol canım.

  2. az önce izledim bu filmi ve bayıldım. Yahu tam benlik filmmiş var ya.
    Uzun uzun yazmak geldi içimden gerçekten. Kızı zaten seviyordum ben elemanı da sevdim. Geçen bir filmini izlemiştim üstüne bunu görünce sende de okuduğumu hatırlayınca hiç kaçırmadım. Hatta öncesinde kızın kardeşine asılan yeni çocğun bir filmi izledim o bitti bu başladı. Bu aralar bu üçlüyle baya samimiyim anlayacağın 😀
    Çok şeker bir filmi çok güldüm. Ama kız ucuza gitti sonunda öyle beklemiyordum açıkçası.

    • bende dün tekrar izledim .beğenmene sevindim 🙂 güzel film hem konusu değişik hemde komik baya güldüğümü itiraf etmeliyim .ben çocuğun o ‘cant take my eyes of you’ performansına bayıldım 🙂 kız sonunda ucuza gitti ama sebebi ne yaparsa yapsın çocuktan nefret edememesiydi ,birazcık bile 🙂 başroldeki elemanın casanova adlı bir filmi daha var onu da beğenmiştim .çok iyi diyemem ama fena değil .izlemek istersen 🙂

  3. Geri bildirim: 10 Things I hate About You- Bayıldım amaaaa ^^’ | İçim Dışım Bir

Bir Cevap Yazın

