İSTİFA ETTİM ….

Dün itibari ile işsiz bir kişiliğim .artık bir işim yok özgürlüğüm ve zamanım var ama işim ve param yok .uzun zamandır vardı aklımda istifayı basmak ama böyle zor olacağını düşünmedim .sabah kalktım gidecek bir işim yok ee şimdi ben ne yapacağım .düşünmek ile eylem farklı şeyler şimdi anladım pişman değilim istifa etmem en iyisiydi ama evde psikolojim bozulabilir .depresyona girecek olan bir blogcu ile karşı karşıyasınız 🙂

bu da ilerleyen zamanlarda ki halim olabilir

neyse gökyüzü mavi  olduğu sürece umut vardır .inadına almost paradise

İSTİFA ETTİM ….” üzerine 7 düşünce

  1. Biraz tadını çıkardıktan sonra yeni iş bulursun, dert etme canım 🙂 Keyif almaya bak 😉 Evde psikolojin bozulacaksa dışarı çık gez ara sıra ama gezmek de para gerektiriyor orası ayrı :/ Sana fazlaya mal olmayacak yerlere gidersin sen de 🙂 Güzel olacak güzel, kendini karamsarlığa itme 😉

    • sağol cnm kendimi karamsarlığa itmemek için bir şeyler bulacağım bu can sıkıntısını da atlatırım 🙂
      zamanla her şey yoluna girer diye umuyorum .

  2. Sakın canını sıkma winpohu’cum, sevmediğin bir işte çalışıp ömrünü tüketeceğine ara sıra böyle riskli kararlar almak daha hayırlı olabiliyor. sen bence biraz kafa dağıt bu aralar, sonra nasolsa bir iş bulursun. bol bol gez, tadını çıkar 🙂 ayrıca biraz dinlenmek herkesin hakkı; niye depresyona giresin ki?

    • sağol hikaruivy ,riskli bir karar ama haklısın sevmediğim bir işte ömür tüketmek olmazdı .şimdi dinlenip ,silkelenip yeni bir iş bulmak gerekiyor 🙂 evde kalmak insanı biraz depresif yapabiliyor ama neyseki blogum var 🙂

  3. Win çok çok geçmiş olsun.
    Ama ben senin nickini böyle kısalttım ya şimdi, eminim şans seni bulacaktır. Hissediyorum çünkü 🙂

    • sağol lee
      umarım kısa nickim dediğin gibi bana şans getirir çünkü şansa baya ihtiyacım var 🙂
      bu arada ben sana yorum yazıyorum ama gitmiyor sanırım :(yoksa senin hikayen için yorum yazmıştım takipçinim 🙂 yeni bölümler gelsede ben de sıkıntıdan kurtulsam 🙂

Bir Yanıt Bırakın

