THE FUGİTİVE PLAN B KAÇAK OLMAK VARMIŞ:)

 Yine güncelleme yapmakta geç kaldım şu zaman sorunu olmasa ne yazardım ama …

Bu aralar izlediğim tek  kore dizisi fugitive  dizi daha bitmedi ama ben bu konuda muhakkak yazmalıyım diye düşündüğümden hemen yazmaya başladım .   henüz  12.bölümü izledim .

Bir çok kişi bu diziye karşı önyargılı nedenini anlamadım, tamam abartılar var ,mantık hataları falan da var ama olur o kadar hangi diziyi kusur aramak için izlesem muhakkak bir şeyler bulurum .ilk beş dakikadan sonrasını da izlemenizi tavsiye ederim .bir kere bu dizide o yoğun dram kokusu yok .ağır ağır işleyen durumlar .aşk ızdırapları ,günlerce anlaşılmayan yanlış anlamalar yok ,devamlı hareket içersinde geçiyor .bu da diziyi izlenir kılıyor .

Sonra rainin gömleğinin düğmelerinin açılması kısmına da bir itirazım yok açılsın hatta daniell heneyin gömleksiz hallerini de isterim Jmuhahhahaa

Yani zorlamada olsa bu sahnelerden o kadar da rahatsız olmadım

Gelelim diğer bir sevdiğim olaya bu dizide iki başrol oyuncusu ve onların etrafında bir örgü hikayesi yok diğer karakterlere de bayıldım hepsi ilginç ve dikkate değer .iki kişi arasında geçen dar yapımları sevmiyorum pek.

Daniel2 in yakışıklılığı ,rain’ nin sevimliliği (kendisine karşı ayrı bir zaafım vardır) ,bunların yanında polis ve kız arkadaşı ,diğer dedektifler hepsi çok hoş .dizide herkesin kendi dilinde konuşması da ilginç, böylece Çince ,Japonca,İngilizce ,Korece  gibi dilleri de duyabiliyoruz .

Polis karakter ile kız arkadaşı takip ettiğim çift bayıldım bu adama .

Sonra nakamura var sinsi dedektifimiz .james bond kılıklı bir tane dedektif var ki beni bitirdi J polis şefinin durmadan telefona sarılması ,beyaz saray cumhurbaşkanlığı en barack obama aramaya kalkması ki bu en komiğidir alo barack hahhahaha

Dizi genel anlamda eğlenceli olmuş hele bu tiplemeler ile rengarenk olmuş .

Gelelim konumuza ailesi öldürülen genç kızımız özel bir dedektif tutar .ama kore de özel dedektiflik yasal değildir.özel dedektifliğin her ülkede bir temsilcisi var .kore temsilcimiz rain .kızımız rain tuttuktan sonra olay zinciri işlemeye başlar kötü adamla kızımızı dolayısıyla dedektifimizi öldürmeye çalışır ayrıca polis de dedektifin peşindedir .böylece bol kovalamacalı bir dizi izleriz.

Belirtmem gerekir  ki ben bir daniel henney hayranıydım ama bu dizide canım rain nim olduğundan daniell benim için  ikinci sırada kaldı yinede göz banyosu ve o güzelim İngilizcesi ile duyularımıza hitap etti. yeni yıldızımda polis oldu ne gülümsemedir o öyle J

İzledim ve çok sevdim .

THE FUGİTİVE PLAN B KAÇAK OLMAK VARMIŞ:)” üzerine 4 düşünce

  1. Ah winpohu yaramı deştin biliyor musun. Ben bu diziyi güncel olarak izleyecektim ama beceremedim. O arada Brilliant Legacy gibi güzel bir diziyi izlediğim için sonrasında da Sungkyunkwan Skandalı gibi muhteşem ötesi bir diziye rastladığım için araya bu diziyi sıkıştırmak bu diziye çok büyük bir haksızlık olacaktı çünkü. Ama ilk birkaç bölümünü indirmiştim. Birkaç hafta SKK Scandalını sindirebilmek, aklımda keyfini çıkarmak için kendime Kore dizilerini izleme mesleğimden tatil verdim 🙂 Ama ilk bölümünüde eğlendiğimi düşünecek olursam, hem sen de sevmişsin. Bu diziye başlamak için içimde yeniden bir istek doğdu 🙂

    • ne güzel birini daha kandırdım yaşasın kötülük 🙂
      bend e senin bahsettiğin şu iki diziyi merak ettim artık zaman bulurum da ben de onları izlerim .
      diziyi gerçekten sevdim taraflı davranıp eleştiriye yer vermedim umarım sende seversin :=)

  2. “hatta daniell heneyin gömleksiz hallerini de isterim” Höyyytt!!! Ne oluyoruz 😀 Danny’min gömleksiz hali bana özel sadece 😛 İyice sahiplendim adamı 😀

    Şu sıra takip ettiğim dizilerden biri Fugitive, Türkçe altyazıyla ilerliyorum yani şimdilik 9 bölüm izledim sadece. Dizi eğlenceli dediğin gibi ağır bir dram yok ortada. Kedi göz Lee Na Young şu sıralar salya sümük ağlayıp duruyor ama bu benim için dramatik değil korkutucu bir olay. Kadının kabusum olmasından tırsıyorum zira ağlayınca daha da çirkin oluyor! Ne olursa olsun ben o kadını sevemem zaten Danny ile olan o sonu gelmez öpüşme sahnesinden sonra! Ayy tutamıyorum kendimi yine yazdıkça yazıyorum 😀 Dizide beğenmediğim unsur sürekli kovalamaca halinde olunması ama farklı bir şey beklenemez, dizinin diğer adı “Runaway” 🙂 Bu arada konuda konuya atlıyorum ama Danny’me yelek ne çok yakışıyor değil mi 😀

    Korece’den farklı diller duymaktan bahsetmişsin. Aslında güzel ama birisi Korece konuşuyor diğeri ona Çince karşılık veriyor filan bana tuhaf geliyor :/

    Polis Do Soo gülünce gözleri kısılıyor ve kenarlardaki kırışıklıkları belli oluyor ya ben adamın gözlerinin kenarlarındaki kırışıklıkları bile seviyorum! Gamzelerine hiç girmeyeceğim zaten 😀 Zevklerimiz bayağı uyuyormuş seninle bu arada 🙂

    Daha çok şey yazabilirim de birazını da kendi blogcuğuma saklayayım, dizi bitince şöyle uzuncana bir şeyler yazmak istiyorum bakalım 🙂

    Sanırım bu blogundaki ilk yorumum oluyor winpohu, selamlar 🙂 İlk söylemem gerekeni son söylüyorum ama Danny deyince akan sular durdu benim için mazur gör. Beni takip ediyormuşsun gördüğüm kadarıyla, bundan böyle ben de seni takibe alacağım 😀 Her zaman yorumlarını beklerim. Şimdilik hoşça kal ve vakit ayırıp bu uzun yorumumu okuduğun için teşekkürler 😀

    • cnm benim ,
      benim daniell henney hayranlığım çok eskiye dayanır artık onu gömleksiz görme hali bana nasip olmalı dimi ama hak ettim :)neyse sana bıraktım danielll’i ,rain var orda çünkü 🙂
      o kadını bende hiç sevemedim dikkat edersen ondan hiç bahsetmedim hele o sahne de rain onları öpüşürken gördü ya ben bittim ..spolier mı verdim ne 🙂
      evet yelek yakışıyor ona her şey yakışıyor adam özene bözene yaratılmış cnm …
      ilk başta herkesin farklı konuşması bana da tuhaf geldi üstelik saçma dedim ama sonra hoş bir detal olmuş gibime geldi çeşit olmuş 🙂
      zevklerimiz benziyor cidden .senin yazını da merak ediyorum ben kısa yazarım genelde pek anlatamam ama sen uzun ve güzel bir yazı döktürürsün artık 🙂
      evet seni takip ediyorum ,yorumlarımı da eksik etmem artık .sen yaz ben ne kadar uzun olursa olsun okurum söz ,yeter ki yorum gelsin 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s