SEİNFİELD

Bu aralar seinfield izlemeye başladım .henüz ikinci sezona geçtim ama eğleceli gidiyor.eski dizileri seviyorum sinfield,dr.frasier,cheers ve friends .bu dizilerin tadı bir başka .

dizmizin sloganı da ayrı bir güzel :hiç birşey hakkında herşey 

 aynı hayat gibi

kısa ve komik dizi izlemek isteyenlere buradan izleyebilirsiniz .

iyi seyirler

SEİNFİELD” üzerine 2 düşünce

  1. Ama bu dizilerde izlenmez mi? Bence bu zamana kadar yapılmış seviyesi daima korunmuş, yolundan çıkmayan dizilerden. 20 sezonda olsalar her bölüm daimi kahkaha garantisi verir. Herşeyi tadında yaşatır.

    • sana katılıyorum ser_min hatta ara ara özleyip tekrar izlediğim diziler bunlar kalitesi tamam hele o karakterler yok mu özlüyorum o kadar sevmişim :=) deli olmalıyım :=)

Bir Yanıt Bırakın

