Delightful girl and jae hee :)

şöyle bol resimli bir post hazırlamak istiyorum .

 tatlı kız   yani delightful girl ‘i  izlediğim zamanlar en eğlenceli vakitlerdendi.çok komik bir diziydi.tamam sonuna doğru olmazsa olmazlardan bir ayrılık kısmı koydular ama başları çok eğlencelidir.

jae hee gibi bir başrol oyuncusu var ilk artı burdan.sonrasında bir dizi mantrak olay var.konusuna gelelim .babası emniyet müdürü olan bir çocuk var.jae hee’nin oynadığı karakter sürekli kavga eden sorun çıkaran bir çocuk olduğu için okul değiştirmiş .babası yeni bir karakola tayin olunca taşınıyorlar.yeni taşındıkları yerde çok zeki ,uslu ,on numara bir kız var .ama annesi kızımız gibi değil sorunlu bir tip.önce bunların kazara karşılaşmalarını izliyoruz ki çok eğlendim o sahnede :

sonrasında bir gün kızımız çocuk yüzünden hasta olunca vicdan azabı çeken jae hee kızı ziyarete gider.annesi işte olan kıza arkadaşları bakmaktadır ama onlar sıkılıp gidince bizim çocukta mevye suyu sandığı şarabı içince gece orda sızıp kalır.sabah bunları basan aileler evlenmeleri için baskı yapar ve lise  de olan garipler kendilerini evli bulur .sonrasında yan erkek ve kadın karakterlerle bezenmiş sıradan bir hikaye bizi bekliyor .

yine de diziyi severek ve kahkahalarla izlediğimi söylemeliyim.bir kısımda jae hee o benim karım diyor yardımcı oyuncumuz da şimdi ki gençler kız arkadaşlarını böyle mi çağırıyor diyor .adam ne bilsin 🙂

my girl’in sonunda bu çiftin gelmesi de ayrı bir güzellik olmuş.yalnız bunlar gelince lee donk wook ve zevcesinin yıldızı söndü gözümde .bunlar  birbirlerine çok yakışıyorlar 🙂

tavsiye edilir 🙂

Delightful girl and jae hee :)” üzerine 7 düşünce

  1. Dizi oyuncuları ile dikkatimi çekmişti. Birde My Girl ile bağlantı yapmışlardır. Hani aslında bu dizideki kız gerçek torundu ya biraz My Sassy Girl ile Windstruck havası aldığımdan (şekil itibari ile) izlemek istemiştim. Ancak hep erteledim ve hala erteliyorum.
    Zaten kafayı yiyeceğim ne izleyeceğimi şaşırdım. Allah kerim diyorum başkada birşey söylemiyorum 😀
    Eline sağlık 😉

    • ben de hep erteleyip duruyorum bir şeyleri ama bir bakıyorum birden başlamışım izlemeye 🙂
      öyle aniden karar veriyorum .eğer fırsat bulursan eğlenceli bir dizi ama benim dikkatimi çeken unsur jae hee tabi ki 🙂

  2. Jae hee bu dizide çok iyiydi, bayıldım resmen:) Sırf bu çocuk için izledim desem yeridir:D Konusu her ne kadar klişe olsada(ki farketmiyor her türlü izliyoruz) severek izlediğim bir diziydi… Dediğin gibi My Girl de bu ikiliyi görünce çok şaşırmıştım çok yakışıyorlar birbirine yahu:))
    Ser_min bende aynı durumdayım, herşey yığıldı bir anda hangisini izleyeceğimi şaşırdım kaldım…Hadı hayırlısı:))

    • bence de çok iyi o mimikler falan on numara .klişe konusuna gelince klişe olup olmaması önemli değil bence önemli olan güzel olup olamması yoksa her şey klişe bir bakıma ama yine de izliyoruz 🙂

    • üç sene sonra birikmişlerle devam edersin artık .yeni diziler yolda 🙂 bu bir kısır döngü sanırım kapıldık gidiyoruz 🙂
      ben seninle aynı durumdayım 😦

  3. Dizi gerçek bi aşk hikayesini anlatıyor ve beni en çok etkileyen Kore dizilerinden biri.. Çok etkilenip çok ağladım izlerken. Kadın başrol oyuncusu baya dizilerde oynadı. En bilineni Boys Over Flowers. Beautiful Man dizisinde de oynuyordu. Bu kaliteli dizi gereken değeri görmedi bence. Herkes izlemeli bu mükemmel aşk hikayesini 😢

Bir Yanıt Bırakın

