Anime Listem :)

 

  1. en sevdiklerim arasında gelmiş geçmiş en iyi animelerden biridir sailor moon .
  2. okuldan eve koşarak gelmemin sebebidir.
  3. mamoru ya olan tutkumdur.
  4. çocukluk hayalleri , geçmişin özlemidir 🙂

gezegen savaşçılar sayısız düşmanla karşılaşıp dünyayı kurtarır.

Bu animeyi çok sevemin bir sebebi de ay savaşçısı yani baş karakterin obur ,sakar,sulugöz,saf ,beceriksiz ,tembel vs.. bir karakter olmasıdır.diğerleri gibi mükemmel değil tersine içimizden biri gibi .özleştirme yapıyorum sanırım .

Bir sürü güzel kız var ama tek yakışıklı mamoru .erkek karakter eksikliği olan bir anime 🙂

200 bölümdür kendisi, şu sıralar en baştan izliyorum .müzikleri de bir harika . 

Lovely complex ‘i sevmeyen yoktur heralde .çok güzel bir animeydi .

Kız ile çocuğun hem devamlı didişmesi hem de bir bütün olmaları ,ikisinin de aşk da şanslarının yaver gitmemesi,kurdukları dostluklar ve en önemlisi umibozu hayranlıkları 🙂

Kızın çocuktan uzun olması başta tuhaf gelmişti ama sonra değişti .hele saf çocuğun kızı bir türlü anlamadığı o sahnelerde deli oldum .

Şiddetle tavsiye edilir.

 

 

Ouran host club çok ama çok sevdim bunu böylesine seveceğimi düşünmezdim .

Yakışıklı prens ile karanlık lord favorilerimdi.ikizler ayrı bir renk zaten .en komikleri idi sanırım onlar .saf sarışın prensi çok sevdim.o mantar ekmeye başladı mı ben üzüldüm .karanlık lordunsa karizması yeterdi. Kızımız erkek kılığına girmiş daha doğrusu erkek sanılıyor.sonrasında bu gerçek ortaya çıkıyor.okuldaki host klübünde çalışıyor,diğer elemanlarla arkadaşlık falan kuruyorlar .her bölüm bir birinden güzeldi.anime kısa sürdü manga hala devam ediyor dediler ama onu bir türlü okuyamadım 😦 

Special A sevimli ryu ,çekici derinlerde ki jun ,fedakar yohori ,kalın kafalı hikari ve hastası olduğum takashima kei .çok komik bir anime daha ..kei kei kei

Mübalağa sanatında tavan yapan animemiz .mükemmel ötesi kei karakteri ile gönlüme taht kurdu.bir sınıfta okuyan yedi eleman var.hepside seçilmiş elemanlar.kei ve hikari ise devamlı yarış halinde olan iki karakter daha doğrusu hikari öyle çünkü hep ikinci oluyor. Bu nedenle kei ona bayan ikinci diyor.

Hikari keinin ona olan duygularını anlamayan bir kalın kafalı.

zavallı kei ise çırpınıp duruyor.diğer karakterlerde çok ilginç .hele derinlerdeki jun baya bir ilginç 🙂

Eğlenceli vakit geçirmek için ideal bir yapım 🙂

 

ıtazura na kiss
buzdolabı ire-kun ,sabır taşı kotoko izlerken sinir olsak da eğlenceliydi .

kızımız ire-kun denen buzdolabına aşıktır.evleri yıkılınca babası ile birlikte ire-kunların evine yerleşirler.çünkü aileleri arkadaştır.sonrasında aileler bunları evlendirmek ister.kızımız dünden razı çok uğraşır çocuk için ki kendisine bu nedenle gıcık olmuşumdur. ama  sinir olamam rağmen anime kendisini izlettiriyor.müzikler  ,çizimler falan  gayet iyi .

 

gelelim kimi ni todoke ‘e ismi bile güzel sana ulaşmak .kız ile kendimi özleştirdiğim anlar oldu .yalnızlık ve asosyal olma durumları gerçekten herkesin zaman zaman yaşadığı bir durum sanırım .ama anime biraz abartıya kaçmış canım bu kadar da olmaz .çocuk çok şeker .hele ikisini o mahçup durumları bitirdi beni .kızın yeni arkadaşları da on numara .sevdim gerçekten sevdim 🙂

Anime Listem :)” üzerine 4 düşünce

  1. It Started With a Kiss tavsiyemi unutabilirsin, zaten animesini izlemişsin. Tüh yazık oldu, konuyu bilmesen sevebileceğin bir tayvan dizisiydi

  2. animelerin hepsi hakkındaki görüşlerine katılıyorum winpohu. özellikle ouran, lovecom ve kimi ni todoke benim de favorilerimdendir. canım sıkıldıkça açar açar izlerim 🙂 çok şeker hikayeler yahu…

    • bence de çok eğlenceli hikayeler bunlar benim favorilerim ve zaman bulursam yeni animler izleyip listeme eklemek istiyorum 🙂 yalnız bunlar kadar güzeli var mı onu bilmiyorum 😦

Bir Cevap Yazın

