Gezegen 51

Bayram dolayısıyla blogumda bir sürü yazı paylaşmayı umuyordum ama olmadı bayram yoğunluğu nedeniyle bir şeyler yazamıyorum.Aslında yazmak istediğim bir çok şey vardı .Neyse geçen gün tv de bu animasyonu izledim .Çok beğendim bunu kesin yazmalıyım dedim.

Filmimiz uzaylı kavramına tersten bakıyor.ya uzaylı olan biz isek diyerek başlıyor .

 

 

Bir astronot başka bir gezegene bayrak dikmek için gider.Aslında yaşam olmaması gereken gezegende yaşam vardır ve gezegenin sakinleri bizim astronotu uzaylı ilan eder.Sonrasında astronotun kaçışı, ona yardım edenler falan işler büyür.Asker uzaylı avındadır ve gezegen 51 ellili yılları yaşamaktadır.Astronotumuzda zaten altmışlardan gelmektedir.

Güzel ,komik ve değişik bir hikaye olmuş .Farklı bir bakış açısı sunmuş.Gelelim astronotun nereli olduğuna tabi ki  amerikalı eğer bir yer keşfedilecekse o millet amerikalıdır dimi ama .Daha astronot iner inmez amerika bayrağı aradık 🙂

Her şeyi protesto eden elemana bayıldım .oo lem bize kalbini aç lem harika repliklerdi.Ayrıca kaya toplayan robot ile lem ‘in arkadaşının duygusal ilişkisi de çok iyi olmuş.Yağmur yağdığında robotun dışarı çıkması ve o sahne çok iyi, yağmur diye kaya yağmasını beklemezdim.Astronotun aşk dersi vermesi ,lem e çirkinsen hiç uğraşmayayım demesi falan espriler yerli yerindeydi .İzlenilesi bir animasyon olmuş .tavsiye edilir 🙂

Bir Cevap Yazın

