Yaşasın Tatil….

Tatilleri seviyorum

Evet en güzel zamanlar tatil zamanları .Ne güzel bayram tatili uzun ve ben işten uzak blogumla ,arkadaşlarımla,dizilerimle,kitaplarımla dolu bir tatil düşlüyorum.

Gelelim favorime aşağıda garfiled kanunları var .paylaşmasam olmaz . Artı pazartesilerden ve erken kalkmaktan nefret ediyorum :=)

Madde 1 : İnsanlar yorgun doğar dinlenmek için yaşar.

Madde 2 : Çalışmak yorar.

Madde 3 : Gündüz dinlen ki gece rahat edesin.

Madde 4 : Yatağını kendini sevdiğin gibi sev, içinden çıkamayacağın gibi yap.

 Madde 5 : Yarın yapabileceğin işi bugün yapma.

Madde 6 : Bugünün işini yarına bırakma, erteleyebileceğin kadar ertele.

Madde 7 : Dinlenen birini görünce otur ona yardım et.

Madde 8 : Oturmak mümkünse ayakta durma, yatmak mümkünse oturma.

Madde 9 : Tembellikten kimse ölmemiş.

Madde 10 : Çalışma isteği duyunca biryere otur isteğin geçmesini bekle

Bir Yanıt Bırakın

