Sinir Oldum Sinir

          

Sinir krizi geçirmenin eşiğindeyim. Cuma akşamından beri bozuk olan bilgisayarımı yaptırmak için döktüğüm emek ve paraya rağmen hala internete giremiyorum.

Bu post u hazırlarken biraz rahatlamayı umuyorum. Yoğun geçen bir haftadan sonra cumartesi izin aldım. Planım bütün gün nette takılıp, blogumla ilgilenmekti ama olmadı. Tanrıyı güldürmek istiyorsan plan yap. İşte doğru söze ne denir?

O kadar çok şey yapmak istiyordum ki ama bu bilgisayarın bozulması sinirlerimi alt üst etti bir hafta sonu da böyle geçip gitti. Sinirliyim çok sinirli…

Ah yazık oldu zamanıma artık güncelleme yapmak için beklemem gerekiyor.

Uğursuz muyum neyim?

Keşke bilgisayar hakkında daha çok şey bilseydim hep cahilliğim yüzünden hem bilgisayarı yaptıramıyorum hem bir sürü para ödeyip ne derlerse inanmak zorunda kalıyorum.

Sinirli blogcudan şimdilik bu kadar.

Bu bir sitem yazısı oldu. Hep iyi şeyler yazacak değilim ya bu da kötü halimin yansımasıdır.

 

Bir Yanıt Bırakın

