Ejderha Dövmeli Kız

 

Popüler kitapları takip edenler bilir.

Çok konuşulan bir kitap olunca bende kaçamadım ve okudum.

Ama neden bu kadar met ettiklerini anlamadım.

Kitap güzel okutuyor kendini ama ahım şahım da değil. Zaten başları çok sıkıcı olaylar bir başlasa diye bekliyorsunuz sonrasında da pek bir şey yok kitap sonuna doğru biraz hareketleniyor. Şaşkına çevirttiği de oluyor tahmin edemediğiniz yanları da  ama önceden tahmin edip bu muydu şimdi diye iç geçirmeleriniz de. Orjinal ismi kadınlardan nefret eden adam neden ismini böyle değiştirmişler anlamadım. Filmi de çıktı ama ben izlemedim henüz.

Kitapta ismi lekelenmiş bir gazetecinin çok ünlü bir ailenin yaşlı bir üyesi tarafından kaybolan yeğeninin bulunması için tutulması ve gazetecini bu olayı araştırırken yaşadıkları anlatılıyor. Gizli sırlar ,ailevi meseleler falan  derken bir de üstüne bu gazetecinin birlikte çalıştığı bir hacker olan ilginç  kızımız  da olaya dahil oluyor.

Gazetecinin ailesi ,eski karısı , evli sevgilisi,hacker kızımızın hayatı ,diğer ailenin geçmişte ki sırları falan kitap böyle uzayıp gidiyor .

Öyle çok şey bekleyerek okumayın hatta okumayın bile diyebilirim çünkü ben sevemedim hele  o kadar çok şöhretli olmasından dolayı  daha bir gıcık oldum. Beklentilerle başladığım işler de hayal kırıklığı yaşamayı hazmedemiyorum ondan dolayı gıcıklığım.Belki de siz seversiniz  insanları kötü etkilemeyelim dimi ama :=)

Ejderha Dövmeli Kız” üzerine 2 düşünce

    • filmi geldi sanırım bende pek takip edemedim ama kitaplar filmlerden daha detaylı anlatımlar sunuyor öncelikle kitabı okuman çok daha iyi olur .sonrasında kıyaslama yapmak için bende bir ara filmini izlemek istiyorum :=)
      izlersem onu da yazarım :=)

Bir Cevap Yazın

