AŞK VE GURUR

Filmini izledim  bir de dizisi varmış İngiliz yapımı bbc kısa dizi  olarak çekmiş.Şimdilik 4 bölüm  izledim ve sevdim ama ilk önce  sinema filmini izlediğimden midir nedir onu daha çok sevmiştim.kitabını da okumak istiyorum çünkü kitaplar ayrı bir  güzel oluyor.

Konusunu herkesin bildiği bir yapım filmde kısa kesilen olaylar burada daha bir detaylı verilmiş.Mr.darcy ile lizzy in aşkı anlatılıyor.

Mr. Darcy olarak oynayan oyuncu iyi ama ben öteki Mr.darcy’ i tercih ederim.İngiliz aksanı da çok zorluyor iyi ki alt yazılar var . Kostümler ,çekim yapılan manzaralar ,oyunculuklar falan göz dolduruyor .Hem benim gibi tarih meraklıları için her şeyi ile muhteşem göründüğünü itiraf etmeliyim.İzlemek isteyenler buradan izleyebilir .

İyi seyirler.

AŞK VE GURUR” üzerine 4 düşünce

  1. bloglar arasında gezinirken bunu gördüm frenledim direkt
    Jane Austen hayranıyım çok fena..
    dizisini izlemedim ama filmini tekrar tekrar izledim aşk ve gurur’un
    daha yeni kitabını da aldım
    aslında ben almadım hediye geldi
    hem de üç Jane Austen kitabı birden 🙂

    • ne güzel hediye imiş o .bende kitabını okumayı çok istiyorum.
      filmini de dizisini de çok beğendim .umarım kitabı da okuyup bir yazı da onun için yazarım .bu yazı kısa oldu ama yeteri kadar anlatamadıysam da diziyi çok beğendim .
      tavsiye edilir :=)

  2. Dizinin linklerini chibim sayesinde buldum diye sevinirken daha bir bölüm bile indiremeden Rapid pislik yaptı =/ indiremiyorum =( dolayısı ile izleyemiyorum da.

    • ben online link i paylaştım .istersen online izle .ben indirmeye vakit bulamadığım için hep online izliyorum.
      bence bir ana önce izlemelisin 🙂 kıskandırmak gibi olmasın çok güzel bir dizi olmuş :=) yaşasın kötülük muhahmuhahahaha

Bir Yanıt Bırakın

