Sherlock Holmes hadi gizem avına :=)

ofori bahsetmiş bu diziden okur okumaz yazıyı başladım izlemeye.çok severek izledim gerçekten çok iyi bir dizi olmuş ama tadı damağımda kaldı çünkü sadece 3 bölümü var .bir mini dizi olması sebebiyle üzüldüğümü itiraf etmeliyim .dizinin her bölümü 90 dk ama yinede az geliyor bana .öykü her bölümde farklı içeriğinden çok dizinin oyuncularından bahsetmek istiyorum. bir kere sherlock karakterine bayıldım bu karakteri oynayan aktör de işini çok iyi yapmış oyunculuğu göz dolduruyor .sherlocksun kendini tanımlarken yüksek IQ ‘lü bir sosyapat demesi çok hoşuma gitti .bir de sanırım ben kaçık tipleri seviyorum sheldon ,sherlock bende de bir anormallik var .sherlock da diğer insanlarla ilişkilerinde anormal aynı sheldon gibi .zekasına hayran kaldım kendini beğenmesine , yakıyorum yine ortalığı repliği falan çok hoş .karakter olarak sherlock benim listeme girdi bile .insanların düşünememesini anlayamayan bu varlığımızın bir de normal olan dr.watsonı var ama o sıradan bir karakter olmuş gibime geldi .

gelelim sherlocks ‘un karazimasını yerle bir eden adama .ilginçtir bir dizide hem iyi adamı hem kötü adamı aynı anda seviyorum .moriarty S.H’ nin düşmanı S kadar akıllı ama kendisi bir suçlu danışmanı .S ile M nin karşılaştıkları sahne tekrar tekrar izlediğim bir sahne oldu .tek sebebi de M karakterini oynayan oyuncuya 10 üzerinden 10 vermemdir .heyecanla ve hayranlıkla izlediğim oyunculuk performansları olmuş umarım bu diznin devamı da olur .izleyin izlettirin benim gibi dedektifçiliğe meraklıysanız tabi:=)

Sherlock Holmes hadi gizem avına :=)” üzerine 4 düşünce

  1. ben de hastası oldum adamın hem de izler izlemez :=)
    çok sevdim ama moriarty i de göz ardı edemem. nedendir bilinmez ben bu adamında hastası oldum :=)
    keşke yeni bölümleri olsa :=(

Bir Cevap Yazın

