Bir Diğer Sherlock Holmes

Diziyi izleyince bir de filmine bakayım dedim .kıyaslama yapmak istedim ama dizisi kadar olmuyor .

klasik bir s.h ve dr. watson kötü adam peşinde bir hikaye olmuş .bütün o olayları sonunda süper zekaları ile çözselerde ben sevemedim ,karakter veya hikayede hiç ilginç ,değişik bir şey bulamadım . hele dr . watson karakterine gıcık oldum, sherlock çok daha iyi olmuş .sıkılmadan izledim ,hoş bir film ama bayıldım diyemeyeceğim .zaten başından her şeyi tahmin ettiğim filmleri sevmiyorum biraz süpriz olsun dimi şaşıralım .çok kötü bir yazı yazdım neyse  .bu kadarı da haksızlık olur fena değil işte :=)

Bir Diğer Sherlock Holmes” üzerine 2 düşünce

    • hayır tabi ki çok kötü değildi ama iş polisiyeye gelince benim çıta hayli yüksek o yüzden her şeyi beğenemiyorum . zaten yazının sonunda haksızlık yaptığımı kabul etmiş bulunmaktayım 🙂

Bir Cevap Yazın

