Virgin suicides …Masumiyetin İntiharı

Hafta içi pek vaktim olmayacağından bu gün güncellemeleri yapayım dedim .

masumiyetin intiharı filmi 1999 yılı yapımı olup sountrak ‘ine bayıldığım bir filmdir .you are my playground love ….

hikayemiz lisbon kızkardeşleri izleyen gençlerin gözünden anlatıldığı için filmin sonunda bile bir gizem kalıyor .film bu kızların intiharlarını anlatıyor ama neden sorusunun tam bir cevabı yok en azından benim için öyle bu filmi de ingilizce izlediğimden kaçırdığım bir kaç şeyde olabilir .bir filmi merak ettiğim zaman altyazıları bulmakla uğraşamıyorum .ne demişler kediyi merak öldürür.

film bu kızların hayatı ,kapalı yaşam tarzları ve onları merak eden mahalle gençlerinin etrafında dönüyor .çocuklar merak yüzünden devamlı kızları izliyor ve onlarla birlikte sizde akıl yürütmeye başlıyorsunuz .

ilk intihar eden en küçük kızkardeş ,onun ölümünden sonra kızların ailesi diğer kızları aşırı tutucu yaşamlarını biraz gevşetmek için destekliyor ama bu durumda kısa sürüyor .

filmin içine bir de aşk hikayesi sığdırmışlar .farklı bir yapım olduğunu hissettirdi ama daha çok müziklerini sevdim yine bir link bırakıyorum :=)

playground love

benden bu kadar …..

Bir Yanıt Bırakın

