Sheldonım ……Cooperım……

evet hemen de sahiplendim çünkü sheldon cooper benim en sevdiğim dizi karakterlerinden biri evet dizi karakterlerini seven bir psikopatım ve yeni sezonu beklerken sheldonı özledim :=)

the big bang theory en sevdiğim dizilerden biri ama bunu tek sebebi sheldoncığım .kısa dizileri izlemeyi seviyorum hem zaman bakımından iyi oluyor hemde  tadı damağımızda kalıyor .bizim yaprak dökümü ve benzer misalleri gibi insanı hayattan bezdirmiyor . bazı türk dizlerine karşı bir nefretim var ama bu başka bir yazının konusu .

dizimiz bir grup arkadaşın hikayesi bunlardan dördü üniversite görev yapıyor bir de kapı komşusu garson kızımız var .oraya taşınmasının sebebi oyuncu olmak ama garsonlukla yetinmek zorunda kalıyor .

gruptakiler bizim türkçede inek diye tabir ettiğimiz tipler .hepsinini ayrı bir özelliği var kız delisi biri ,kadınlarla konuşamayan biri vb.

onları anlatmak istemiyorum ben dizini yıldızını bu arada en iyi komedi oyuncusu ödülünü de aldı sheldon ı anlatmak istiyorum.

sheldon farklı bir karakter her yaptığı yada yapacağı anormal bi rinsan .insan ilişkileri sıfır ,duygu yoksunu ama bir o kadar da şirin ..

şaka yaptığında bazinga demesi ,soft kedi şarkısını sevmesi ,yalan söyleyememesi,sır tutamaması ve birini teselli için tek sözleyebildiği ‘there there ‘ olan çılgın bir kişilik .kendini beğenmiş ,itibarını asla paylaşmayan ,en zeki olduğuna inanan birisi peki onu neden bu kadar seviyorum çünkü aynı zamanda bir çocuk gibi saf.penny ve leanord kavga ettiklerinde o halleri yok mu sonra en güzel iğnelemeler onda .

güzel sarışın penny in gruba ayak uydurmaya çalışıyor ve sonunda onlardan biri haline geliyor.çeşitlilik olsun diye karakterlerden biri yahudi biri de hintli.

sheldon bir efsane  ‘bir bölümde sheldon kendi şehri olan sheldonapolise seslenir :seheldonapolis halkı kaçın, çocuklarınız yeterince hızlı koşamıyorsa onları arkanızda bırakıp kaçın ‘. daha fazla bölümlerden anlatımlarda bulunmayacağım izlenilmesinden yanayım .3.sezon bitti. 4sezon geliyor dört gözle bekliyorum .izleyen  arkadaşlarım önceleri sıkıcı bulmuşlardı ama karakterlerin oturması için biraz beklemeli ikinci sezondan itibaren her şey çok daha güzelleşiyor.sheldon baya yakışıklımış yukardaki resimde ki karizmaya bak hele :=)

birde şu düşünce gücü ile insanların beynini patlatma olayını bende yapmak istiyorum :=)

bu yazıdan sonra hala izlemek isteyen olursa diye

iyi seyirler dilerim

Sheldonım ……Cooperım……” üzerine 7 düşünce

  1. En sevdiğim dizi karakteri.
    Ölürüm.
    O bazingaları, bitmek bilmeyen uzun cümleleri, her şeyi ile orijinal bir karakter.
    Emmy’i aldığı sırada helal be diye bağırmıştım evde.
    Deli gibi Cuma sabahını bekliyorum, hemen indirip izleyeceğim 🙂

  2. onunla ilgili anlatacak o kadar şey var ki çok seviyorum sheldonı .bende sabırsızlıkla yeni sezonu bekliyorum bakalım yeni sezonda sheldon kız arkadaş edinebilecek mi ?sezon finalinden beri bunu merak ediyorum :=)

  3. selam winpohu’ca, hosgeldin blog dunyasina :)) ben de senin gibi yeniyim aslinda, ama guzel yazilarini, ozellikle de big bang theory yazini gorunce yorum yazmadan edemedim… sheldon cooper benim de en bayildigim dizi karakterlerindendir. bilmiyorum gercek hayatta oyle bir arkadasim olsa tahammul edebilir miydim ama ekran basinda insani cok gulduruyor 🙂 hatta o 4 geek’ten en cok sevdigim de kendisidir 🙂 sheldon dedik, bak gene big bang theory izleyesim geldi, yeni sezon basladi mi acaba?

    sevgiler, iyi yazmalar ^^

    • hoş bulduk :=) bir hoşgeldin de benden sana o zaman :=)
      ben bu diziyi sheldon için izliyorum desem yeridir .ne güzel bir sheldon sever daha tanıdım .gerçek hayatta tahammül edermiydim bilmiyorum ama sheldon’ı özlediğim bir gerçek.yeni sezonun eli kulağında başlar başlamaz yazmak istiyorum .dün sheldonın penny e fizik öğrettiği bölümü izledim ara sıra nostalji yapıyorum .seni bağlantılarıma ekliyorum:=) yazılarını takip etmek eğlenceli olacak .
      iyi yazılar :=)

  4. Ah o Sheldon yok mu? Yenilesi bir karakter. Adamın bu karakterle yıldızı parladı resmen. Bir insana canlandırdığı karakter bu kadar mı yakışır ya!!!!! Bende evde öyle bir insanın olmasını istiyorum resmen. Ve ve geçen gün nerde gördüm biliyor musun? Ed diye bir dizi var eski bir dizi TNT de yayınlanıyor orda gördüm sarı uzun saçları m şeklindeki kaşları ile öldürdü beni “Nasıl yani” dedim.
    Neyseki yeni sezonu başladı Penny’ye labrador gibi davranması geçende yerlere yatırdı beni 😀

    Bu arada Mim ledim seni haberin olsun 😉

  5. evet aynen katılıyorum o kadar iyi oynuyor ki sanki sheldon gerçek bir karakter ,öyle özdeşleşmiş benim için başka bir yerde hiç izlemedim tnt de ed dizisini gördüm ama kanal değiştirdim eğer bir daha denk gelirsem bakayım bu adamın başka rolleri nasıl oynadığını çok merak ediyorum.
    sheldonı evde beslemek isterdim çok ama çok seviyorum bu karakteri yeni sezonda çok iyi başladı :=)
    amy ‘i özlediği için bir sürü kedi aldı çok hassas aslında .
    mim için sağol en kısa zamanda yazacağım :=)

  6. Yok sadece bir bölümlüktü salı gün ki bölümünde bir kaç dakikalık göründü.
    Mim içinde ne demek dört gözle bekliyorum 😉

Bir Yanıt Bırakın

