FRİENDS….

tamı tamına 10 sezon bıkmadan usanmadan izledim .Arkaşdalıklar ,sevgililer ,ilişkiler ,kazanılanlar, kaybedilenler ,uzun ama komik bir hikaye .

başlamadan önce 10 sezon olması beni korkuttu kesin bitiremem ben bunu dedim uzun şeylere tahamülüm yoktur pek ama bu dizi bittiğinde keşke devamı olsa dedim.

dizimiz baya eski bu nedenle nostalji yaptırıyor.dizi karakterlerini sevdiğimi söylemiştim bu dizi için favorim chandler bing .sonrasında joey ve çılgın kadın phoebe bu kadın deli dedirtiyor ama normal olmayışı insanın onu sevmesine neden oluyor .aşırı titiz monica ve  güzel rachel da var tabi bir de ross  .chandlerin ne iş yaptığını kimse bilmiyor ,monica bir aşçı ,ross profesör,joey oyuncu ,phoebe masör .

iç içe geçmiş hayatlar kapı komşuları ,eski okul arkadaşları,akrabalık ilişkileri derken komedi dolu bir dizi ortaya çıkıyor .Ben bu diziyi izlerken kardeşlerim kahkahalarımı öbür odadan duyup kendi kendine ne gülüyorsun diye geliyorlardı öle sahneler var ki kahkaha tufanına tutuldum.en çok joey ve chandler ın sahneleri bazen evli bir çift gibi davranıyorlardı çok hoştu civciv ve ördek yüzünden kavgaları aile kavgasını  anımsatıyor .

bu yazıyı kısa kesicem çünkü 20 dakikalık bir komedi dizisinde anlatılacak bir hikaye yok sadece izleyin ve eğlenin .kısa bir yazı olsa da çok güzel bir dizi bunu untmayın :=)

FRİENDS….” üzerine 2 düşünce

  1. şahsen how i met your mother’ı da sevsem de bu dizi başkadır. himym beni arada sıkar, bir bölüm çok gülerim diğerinde sıkıntıdan patlayabilirim. ama friends’in hangi bölümünü izlersem izleyeyim yarılırım.
    her karakteri de ayrı başarılıdır. şahsen phoebe ve joey şapşallıklarıyla en güldüklerimden ama ayıramıyorum^^
    ne kadar uzun zamandır izlerim hatırlamıyorum, atv’de yayınlanırdı zamanında o zaman başladım sanırım, hala da digiturk’te falan rastlarsam ağzım kulaklarımda oturur izlerim. bir 10 yıl daha çekilse izlenirmiş o derece 😀

    • bend eher bir bölümünü ayrı seviyorum :=)
      bir 10 yıl sürse aynı kalitede olur ve izlenirdi .bu sene başladım bu diziyi izlemeye geç haberim oldu ama öyle sevdim ki hemen bitirdim 10 sezonu .her bir karakteri ayrı severim ama joey in elinde çebinden çıkardığı çatalla yerden kek yiyen rachel ve chander’a ne yiyoruz diyen o samimi ve normal havasını hatırladıkça gülüyorum …=)

Bir Cevap Yazın

