whisper of the heart ..kalbinize kulak verin :=)

Bu hafta sonu yaptığım en iyi şey bunu izlemekti.moralim bozuk olduğu için sevdiğim bir şey yapmalıyım dedim.çok değerli kankam bana bunu yollamış miyazaki sevgimi bildiğinden hemen atlamış .ben  de oturup izledim ve çok sevdim .

shizuka ve awasama iki orta okul öğrencisi .izlerken insana saf duyguların varlığını hatırlatıyor.hayatı sorgulama isteğide var tabiki.shizukanın  annesi çalışıyor babası kütüpanede görev yapıyor . shizuka okumayı çok seven bir kız .üniversitede okuyan bir ablası var .shizukanında ablası gibi iyi bir liseye gitmesi bekleniyor.sanki hayat aynı sıradanlıkta olmalıymış gibi herkes okumalı meslek sahibi olmalı ,iyi notlar almalı ama bizim karakterlerimiz bunlardan farklı hayatta bir şeyi iyi yapmak ve yaptıkları işleri sevmek istiyorlar .şaşırtıyor tabi awasamanın bu yaşta ne yapmak istediğini bilmesi .bilmiyorum benim için hayatta ne yapacağım uzun süre düşünmem gereken bir konu oldu sanırım diğer insalar için de böyle.

Awasama kendini hayaline adamış bunu için ailesini ikna etmek için çaba sarf eden bir çocuk.çok tatlı bir büyükbabası var .büyükbabasının da ilginç bir dükkanı .o kadar ilginç ki çoğu zaman kapalı bir dükkan .

hoş, sıkıcı olmayan yer yer çok güldüren bir hikaye tabi aşk üçgeni pardon burda dörgen sanırım eksik olmuyor .

büyükbabanın tamir ettiği saate bayıldım keşke öyle ince düşünülerek yapılmış bir saatim olsa :=) sıradan bir hikaye belki  izleyen herkes içinde kendinden bir şeyler bulur .

çizimler müzikler yine beni benden aldı .pişman olmazsınız izleyin izletirin :=)

erken yatmalıyım yarın işe gitmem gerekiyor.

pazartesilerden nefret ediyorum .

whisper of the heart ..kalbinize kulak verin :=)” üzerine 12 düşünce

  1. izlemiştim bunu güzel gerçekten..
    aslında biraz yavaş sabırsız insanlara sıkıcı gelebilir çok hareketli değil ama bilmiyorum hoş bi havası vardı sıkmadı beni
    haftasonu için iyi bir seçim tebrikler 😉

  2. evet çok hareketli değil ama bana bu yavaş havası güzel geldi sıkmadı hoş vakit geçirdim .Miyazakinin diğer yapımlarını da tavsiye ederim daha hareketli olanları var .
    1.howl ın yürüyen şatosu
    2.ruhların kaçışı
    3.rüzgarlı vadi
    4.gökteki kale
    5.kiki dağıtım servisi
    6.küçük balık pony
    hepsi birbirinden güzel :=)

  3. Miyazaki’nin izlemediğim tek animesi.Geçen trt çocuk’ta vardı son 15 dakikasına yetiştim sonra hemen indirdim ama hala bekliyor.izleyince yorumumu yazarım 😀 ama Miyazaki olunca beğenmemem imkansız sanırım. 😀

  4. çok severek izlediğim bir animeydi. Miyazaki bu animede de kendini belli ediyor^^ fazla keşfedilmemiş bir anime biz şanslı gruptanız 😛 filmdeki saate ve kedi heykeline bayılmıştım. Bende bunlardan istiyorum diye eridim ekran karşısında. Sonuda çok tatlı bir sondu :D. Yerim ben bunları^^

    • bende çok beğendim .sayende bu eski yazıyı da hatırlamış oldum :)miyazaki ayrı tabi her şey güzel onun elinden .bunları bende yerim 🙂
      bu pek bilinmiyor ben de kankam olmasa bilmeyecektim sayesinde haberim oldu 🙂
      ne diyoruz o zaman miyazaki forever 🙂

    • bende doyamıyorum .malesef çok yok ama onun yerine miyazakinin velihatı gözüyle bakılan bir adam var. 5 centimetres per second ı izleyebilirsin 🙂

  5. buu siteyee bayılıorumm ama pcm cokk yawass olduğundann pkk gremiorumm buu dsteninn yoneticisiylee tnışayı istiorumm çunkuu bolee güzell siteleri nası yaptığını sormk istiorumm lutfenn….

Bir Cevap Yazın

