miyazaki :=) hayal dünyasında yolculuk

animasyon severim ama miyazaki yapıtlarını ayrı bir severim .ruhların kaçışı ilk izlediğim miyazaki yapımıydı.vadideki rüzgar etkileyiciydi .

pony çocuksu saflığın ,şirinliğin temsilcisi gibi ….en sevdiğim ise how’ın yürüyen şatosu en az üç kez izledim onu ..

gökteki kale herkes ister böyle bir şey heralde uçmak nasıldır merak etmeyen var mıdır ? hepsini aynı yazıda yazdım çünkü hiçbirini seçemem..hepsi bir birinden güzel muhakkak bir miyazaki yapımı animasyon izleyin :=)

görüntüler ,çizimler harika müzikler çok hoş her şey mükemmel ve çok geniş bi hayal ürününün sonucu…

büyülü ,sihirli bir dünya bu kim bu dünyanın kapılarını açmak ister ?

miyazaki :=) hayal dünyasında yolculuk” üzerine 13 düşünce

  1. evet ya anime sevmek ve Miyazaki sevmek bence bunlar ayrı kavramlar ve ben Miyazaki’yi daha çok severim.Benim de favorim Howl’un Yürüyen Şatosu’dur böyle bir hikayeyi kaleme alan onu en güzel renklerle ve müziklerle bezeyen adama hayran olunmaz mı?

  2. ben miyazakiyi sonradan oforinin bir yazısı sayesinde öğrendim ve izlemeye başladıktan sonra birbiri ardına tükettim miyazakinin hayal dünyasının ürünü olan görsel şöleni seviyorum ,hikaye ,çizimler ve müzik hepsi birbirinden güzel .başka böyle güzel eserler var mı bilmiyorum onun kadar iyisini bulan olursa izlemek isterim :=)

  3. ben de bi arkadaşımın tavsiyesiyle dün akşam izledim spirited away’i… sonra baktım kaktuscicegi bana iki filmini daha vermiş miyazaki’nin… sırada onlar var şimdi… not: böyle bi ustayı tanımakta bu kadar geciktiğim için kendimi kınıyorum 😛

    • geç olsun güç olmasın diyorum o zaman 🙂 miyazaki büyük ustadır .hepsi bir birinde güzel yapımlar yürüyen şato ,gökteki kale ,rüzgarlı vadi ,pony ,kiki dağıtım servisi ve whisper of heart mutlaka izle 🙂
      miyazaki en sevdiklerimdendir.

  4. hepsini izledim harika miyazaki filmleri bunlar kımisinde ağlalamak için kimisinde de gülmemek için kendimi zor tuttum.hepinize tavsiye ederim

    • bende harika buluyorum miyazaki yapımlarını sevmeyecek insan yoktur herhalde ama ağlanacak değiller yani bence ben zor ağlarım 🙂 komedi kısmına da katılıyorum bazen çok eğlendiriyor :)herkes miyazaki izlemeli izlettirmeli 🙂

  5. ben biraz fazla duygusalım en ufak yerlerde ağlarım galiba heyecanla yazdığımdan olsa gerek öyle yazdım

  6. Hazır bu konudayken size haruhi suzumiya yi öneriyorum.galba dublajlı bölümler go go anime adlı sitede benim bağlantılarımda var

Bir Cevap Yazın

