FULL HOUSE VE ŞABALAK RAİN …

ilk yazım ne hakkında olacak diye düşünürken aklıma full house geldi .söylediklerinizi duyar gibiyim herkesin bu diziden haberi var hemen hemen herkes izledi ve yazdı ama benim maksatım diziyi tanıtmak değil amacım kore dizilerine başlama maceramı anlatmak .
Yıl 2007 böyle de kendimi hikaye anlatıcısı gibi hissetim ahhaa neyse ben üniversite 2. sınıftayım ahhh okul bitti ya nostalji olacak  tamam devam ben çocukken gene acayip bir tabir … bizim ev diye bir dizi vardı efenim amerikan dizisi olup dizideki dayıya hastaydım bu arada kardeşim olsa kişisel bilgi verme derdi neyse konu çok dağıldı bu diziyi çok severdim .nette sörf denilen şeyi yaparken bu dizi yerine kore draması olan full house çıktı karşıma ben bi merak kediyi merak öldürür zaten başladım ilk partını izlemeye raini görüp de değiştiren var mı bilmiyorum ben yapamadım ve kaptırdım kendimi diziye tabi o zamanlar ne türkçe alt yazısı olduğunu biliyorum ne de kotasız internetim var ahhh bizim zamanımızda çok zordu bu dizileri izlemek canım .okulda bilgisayar odasında bu dizinin partlarını izlemeye çalışırken gören arkadaşlar tarafından tuhaf olarak adlandırıldığımı da belirtmeliyim :=)
kotalı internetle ve ingilizce altyazılı olarak izlediğim bu dizi zorlukları nedeniyle mi  rainin o şabalak haline bayılmş olduğumdan mıdır bilmem en unutulmazlarımdandır .zaten zehirlemeye başladığım tüm arkadaşlarıma ilk bu diziyi tavsiye ederim .yaşasın kötülük …..
Başrolde kızın güzelliği de ayrı bir hoşluk katar diziye .kendisini all in adlı dizide süper karizmatik lee byung hun ‘la birlikte izlemiştim daha orta okul yıllarında star vermişti o diziyi tabi o zamanlar ilgimi çekmemişti kız onca yıl geçmesine rağmen hala çok güzel .Demem o ki cnbc e dizilerimle birlikte bunları da çok sevdim ve tam bir tüketim canavarı olarak çoğunu izledim .
bu yazı pek iyi olmadı biliyorum ama zaten maksatım yazmak öylesine  paylaşmak….

FULL HOUSE VE ŞABALAK RAİN …” üzerine 2 düşünce

  1. Rain Rain Rain … Bu dizinin son sahnesindeki masum bir gülüşü vardı işte sırf o tebessümü için bile izlenir bu dizi:D
    Vayyyy daha ortaokul yıllarından başladı demek merakın maşallah^^

  2. evet sırf rain için izlenir :=)
    merakım o zaman başlamadı ,kız kardeşim izlerdi bende dalga geçerdin ne biçim dizi bu diye :=)
    full house ‘la birlikte başladı benim ilgim .

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s