Bu Harem Başka Harem

böyle uçuk kaçık bir fikir nereden çıktı kimden çıktı bilmem ama uzun zamandır twitter muhabbetinin eksilmez unsurudur harem kurmak . işte bu sohbet konusu mim oldu karşıma çıktı makinocuğum, balance ve madampatapuf  buradaburada ve de burada beni mimlemişler. çok iyi oldu uzun zamandır mim gelmiyordu . bilirsiniz mim leri severim hem bloga uğramak için bahane de oldu lakin bu mim pek zor bir mim ya harem de olsa seç seç bitmiyor . daha doğrusu benim gibi maymun iştahlı birinin birini seçip diğerlerini bırakması mümkün olmuyor 🙂

ben sıralama yapmayacağım 1 , 2 demeyeceğim çünkü hepsini seviyorum ayrı seviyorum 🙂

hadi sıralamaya başlayalım efem

Bi Rain gelsin malum idolüm on parmağında on marifet başarı timsali işte o bir rain 🙂 şebelektir şabalaktır ama ilk keşfim ilk göz ağrısıdır beni bu asya diyarına çeken kişiliktir.

asya diyarından gidelim hyun bin secret garden ile gözümde bambaşka bir yere geldi. yani daha önce o kadar izlememe rağmen bu dizi dönüm noktası oldu artık ona hayran olmayan gözlerle bakamıyorum maalesef. o aykırı beyaz atlı prens gönlümde taht kurdu 🙂

goo jun pyo diye bir tabir var benim dilimde . lee min ho yu bu listeye almamın tek sebebi bu karakterdir. ben bu karaktere vurgunum o yüzden harem kuracaksak goo jun pyo şart 🙂 aslında anime karakterlerinden bir harem kuracaktım ben o daha kolay hem iki türü imkansız bir fikir olduğundan olabilir gibi geldi .

neyse şimdi aklıma gelenlerden bir harem kuruyorum ama sonradan aklıma gelecek kimler var kimbilir. çok zor işmiş bu kaç zamandır resim arıyorum 😦

jensen gelsin . kendisine neden hasta olduğumu anlatmama gerek yoktur heralde olacaksa jensen da olsun kambersiz düğün olmaz dimi ama 🙂

ian olmazsa hiç olmaz aslında vampir günlüklerinden bir harem yapabilirim ian gelsin nicklaus gelsin elijah gelsin tyler gelsin ama stefan gelmesin onu sevmiyorum . stefan bunu duysa depresyona girer kesin winpohu beni hareme almadı diye 🙂

daha genç yıllarıma bir selam çakıyorum ve facunda arana da gelsin diyorum 🙂 pembe dizi mağduru ben bir kontejanı da onlara ayırmazsam olmaz 🙂

bir kontejanda acuşşhi takıntıma gelsin ve alkışlarınızla so ji sub 🙂

bu matthew da yeni gözdem . şu sıralar izlediğim criminal minds etkisinden onu da hareme dahil ediyorum 🙂

melez kategorisinden de biri olmalı . her zaman egosantriğe demişimdir melezse okeydir 🙂  daniell henney diyorum 🙂 çünkü takeshi kaneshiro kok tarafından alınmış bile 🙂

ingiliz kategorisinden  seçim yapamadım arkadaş.Richard Armitage gelsin temsil etsin milletini 🙂

bu harem kurmak çok zormuş baya yordu beni .benden bu kadar mim ‘i henüz yapmamış olan varsa buyursun benden ona gitsin 🙂 ayrıca narsistprenses ‘e gitsin 🙂 kolay gelsin narsist 🙂

Bu Harem Başka Harem” üzerine 31 düşünce

  1. ahaha ne güzel kategorilendirmiş bir de yahu.Melezse iyidir kok her daim 😀 en sondaki abi Hugh Jackman’ın çakması gibi duruyor he.İçinden de ne fan girl çıkmış Facunda nerden aklına geldi.Vampir günlüklerinden harbi harem kurulur vallahi.Ama evet stefan ay heyt you gelmesin o
    Ellerine sağlık kok.Haremini çok sevdim :F

    • kategorilerndirmedim kok . her daim melezse candır 🙂
      fangirl değilim ki ben . çok zorlandım yazarken 🙂
      o diziden harem kurulmazsa başka hangi diziden kurulur bilemedim 🙂

  2. %30 diyorum çingu 🙂 Ben hep çekik gözlülerden yaptım. Çekik gözlüler dışındakileri de alsam çok zorlanırdım kesin.

  3. Allah’ımmmm ivo’yu da mı görecektiiğğğmmm:D valla ben pablo’cuydum:D çok seksiydi kahrolmayasıca:D

    bu haremi de beğendim.. valla bakıyorum da blog alemi olarak pek bir zevkliyiz caağnım:D

    • ben ivo cuydum çok severdim onu. başlarda aslında yakışıklı değildi ne zaman ki saçlarını kesti adam başka gözükmeye başladı bana 🙂 bir de bu diziye sonradan bir sergio mu ne gelmişti yanlış hatırlamıyorsam o da fena değildi . evet hepimiz pek bir zevkliyiz 🙂

  4. Oldukça farklı bir haremle karşı karşıyayız. Doğu-Batı sentezini çok beğendim. Ben de neden şimdi farklı seçmediğimi düşünüyorum. En kötü ihtimalle bir Japon sıkıştırabilirdim araya. 🙂
    Küçüklüğümün prensi Facunda Arana’yı görünce çok şaşırdım. Bu adama Vahşi Güzel’deyken aşık olmuştum. Mazi canlandı gözümün önünde bir an. Hatırlıyorum da İkiz Kuleler bombalandığı zaman diziyi vermemişlerdi, ne çok kızmıştım. 🙂
    Ellerine sağlık. 🙂

  5. Booooo! Melez kategorin yüzünden bütün haremine benzin döktüm bekliyorum. Çek ellerini Bebeğimin üzerinden çingu (: Kazanda kaynatmadan hemen önc hemde 😀 Oysa ne de güzel başlamış ve ilerlemiştir hareminde gezi 😀 Oppamı da alır giderim uleeen huh Sen git Dennis Oh ile oyna 😀

  6. İvooooooooooooooooooooooo 😀 Allahiiim çok mesuduuum, yıllardır görüşemiyordum, bugüne kısmetmiş gül yüzünü tekrar görmek 😀 onun o laz burnunu yesinler, yok trafik kazasında öldü yok kanser oldu öldü diye bi de dedikodu çıkmıştıı o zamanlar ahhh ben nassı üzülmüştüm internette de yoktu ki olayın aslını öğrenelim, neyseki başka dizileri de oynadı kanald’de de yaşadığını öğrenmiş olduk 🙂 hatta natalie ile “Türkiyeye sevgiler” gibi kısa bir promosyon videosu çekmişlerdi hatırlıyor musun? haberlerde mi ne izlemiştim 😀 oy İvo oyyy diyorum 😀 jisubı ve ian’ı görmek bile beni bu kadar yerimde zıplatmadı 🙂 güzel yıllarmış be 😀
    @oh-yoon-joo aaa bu arada oradaki daniel mı :D:))))))))))))))))))))))))

    • ıvo herkesin beklediğği kişilikmiş desene 🙂
      daniel ama bir sebebi var kok sadece melez olduğundan 🙂
      yalnız ne fan girl olmuşuz ya bu ben miyim yok yok değilim 🙂

      • ahhaha beni tek eşli bilenler bile şaştı bu duruma , neymiş efendim benden harem çıkar mı ahhaha 😀 çok eğlendim valla bu mimle 😀 seninde ellerine sağlık, yaşasın winpohunun bu günlerini de gördük 😀

  7. uu ne hoş ne international bi harem bu böylee 🙂 1 numara bi rain şahane benim kontenjanım doldu onu da alamadım maalesef 😦 hyun bin, so ji sub hepsi bi tane yaa 🙂 jensen’ı da koymuşsun gözüm gönlüm açıldı ellerine sağlık 🙂

  8. Hyun Bin ve BiRain’ı gördüm. Benim haremiminde nadide insanlarından. 😀 Hanney’i ben de cok severım. Ortaya karışık olmuş. Ama güzel olmuş yani. Keşke ben de böyle yapsaydım diyorum şimdi. 🙂 Eğer karışık yapsam, yer kalmazdı benim herhalde. 😀

    Ellerine sağlık! 🙂

  9. Ivo’yu gördüğüm gibi gözlerim parladı. Allah’ım şimdi hemen Vahşi Güzel’i izlemeye başlayacağım 😀 Kim ne derse desin bayılıyorum pembe dizilere şimdikiler çok iyi değil o yüsden izlemiyorum ama 🙂 Natalia Oreiro ve Thaila izleyerek büyümüş biri olaraktan bu liste çok çok hoşuma gitti ^^

    Richard’ı da Robin Hood dizisinden hatırlıyorum, orada kötü adamı canlandırıyordu ama kendisine aynı zamanda acıyordum da tabi o dizide bu resimdeki kadar hoş görünmemişti gözüme 😀 İyi seçim 🙂

    • anaaa benden bir tane daha bende seviyorum pembe dizileri daha doğrusu eski olanları 🙂 çocukluğum gizli pembe dizilerde 🙂

      richard north and south takıntımın ürünü pek severim kendisini 🙂

      bu arada ilk söyleyeceğim şeyi son söylüyorum hoş geldin 🙂

  10. Full çekik göz beklerken güzel süprizlerle karşılaştım. Ayyy İvoo ne kadar severdim. Motor kazasında öldü diye bi haber dolanıyordu ortalarda ne kadar üzülmüştüm. Nostajiye bağladım anında 😀

    İan’a sulanamıyorum bir yakının gözdesi ama Niclaus bu ara daha çok ilgimi çekmekte gerçi yeni gelen Kol’da fena sayılmaz.Zaten nerde mahallenin kötü çocuğu hep onları severim 🙂

    Kısa süreli Super Natural mecarama başlama sebebim tamamen jensendır. 🙂
    Ellerine sağlık farklı bi haremle karşı karşıya kalınca şaşırdım ^^

    • ha ha ben hep çekik takılamam 🙂 bendensin bende kötü çocukları severim hele son bölümlerde nicklaus bir başka oldu yawww 🙂

      jensen dean olarak gönlümde taht kurdu bakma kişileri yazıyorum ama karakterlere vurgunum aslında 🙂

  11. Bu kimse bana göndermediği için senin ” mim ‘i henüz yapmamış olan varsa buyursun benden ona gitsin” sözünü kendi üstüme alınmayı düşünüyorum^^

  12. bir insanın haremi en tatlılardan mı oluşur 🙂 bayıldım listene 🙂
    ivo’yu görmek süper oldu 🙂 bir ara öldü demişlerdi de kaç yıl acısını çektmiştim meğer öyle bir şey yokmuş ama üzüldüğümüzle kaldık 🙂
    hareminin sadece çekiklerden oluşmaması gayet güzel olmuş, diğer yakışıklıların hakkını yenmemiş olduğu için buradan teşekkür ediyorum sana 😀
    ellerine sağlık 🙂 anime erkeklerinden oluşan haremi bekleriz artık 🙂

    • sağ olasın 🙂
      ivo herkesin sevdiceğiymiş meğerse herkes onu özlemiş 🙂 yalnız değilmişim ne güzel.
      ah ah dayanamayıp onlardan bir harem kuracağım kesin yok arkadaş o harem bundan da güzel olur kesin 🙂

  13. Senin Harem dünya çapında olmuş Güney ve Kuzey Amerika, Avrupa da eklenmiş 🙂 Şahane en azında farklı iki yüz gördük 🙂 Rain Ve Binie en çok özlenen ve unutulmayanlardan herkesin listesinde var ama onlarda bu kadar yakışıklı olmasaymış 🙂 Ellerine sağlık.

    • evet dünya çapında oldu aslında her millettem birirni koyacaktım harem konseptine uysun diye 🙂
      seninkini almadım bak hareme 🙂
      rain ve hyun içinse yapacak bir şey yok seviyorum 🙂

Yorum bırakın